آموزش بازی league of kingdoms (1)

بازی بلاکچین لیگ اف کینگ دامز به فارسی لینگ پادشاهی ها league of king doms چیست بازی بلاکچین خیلی جذاب با سیستم ب درآمد NFT و پاداش DAI

بازی بلاکچین لیگ اف کینگ دامز چیست؟

بازی بلاکچین لیگ اف کینگ دامز به فارسی (لیگ پادشاهی ها) league of ki g doms چیست؟ یک بازی بلاکچینی خیلی جذاب با سیستم ب درآمد است که شما در این بازی می توانید به روش های مختلف درآمد ب کنید. پس با فری ارز همراه باشید تا به صورت رایگان درآمد ارز دیجیتال داشته باشید.

دوستان شما چند راه در این بازی برای ب درآمد:

این بازی رو می توانید روی مرورگر سیستم یا به صورت اپلیکیشن اندروید و ای او اس دانلود کنید و از بازی کردن و ب درآمد ارزدیجیتال لذت ببرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

لیگ اف کینگ دامز چیست؟

بازی League of Ki gdoms یک بازی استراتژی MMO (بازی نقش‌آفرینی برخط چندنفره گسترده) است که در آن بازیکن ها بر روی پادشاهی مبارزه می کنند. به بازی به سبک MMOها اینگونه فکر کنید که یک دنیای عظیم در یک فضای خیالی که شما می توانید از طریق چالش‌ها، تلاش‌ها، دعواها و گاهی اوقات خرید آیتم امتیازتان را بالا ببرید و تکامل پیدا کنید. در بازی لینگ اف کینگ دامز تمام داریی های شما به صورت توکن غیرمثلی NFT است و می توانید با فروش منابع و پوسته های بازی درآمد داشته باشید همچنین با خرید زمین هم می توانید سود روزانه ارز DAI داشته باشید.

یک پادشاهی و ارتش قوی بسازید تا بر دیگر پادشاهی ها و هیولاها غلبه کنید. شجاعت خود را در میدان جنگ به نمایش بگذارید و پادشاهی خود را در قاره تضمین کنید!

شما توی این بازی می توانید اتحاد خود را تشکیل دهید یا به یک اتحاد ملحق شوید و کل قلمر رو فتح کنید تا بتوانید با سرعت پیشرفت کنید و ب درآمد بیشتری داشته باشید.

توی قلمر با رای گیری شفاف بلاک چین پادشاهی رو می توانید انتخاب کنید در این بازی تمام عملیات شفاف است و بر بستر بلاکچین است بدون هیچ سو استفادهی می توانید بازی کنید و لذت ببرید.

شرکا رسمی بازی league of ki g doms

یکی از چیزهای مهم که توی بازی های بلاکچین باید بررسی کنیم شرکا این شرکت بازی سازی است چون شما برای این بازی باید وقت بگذارید تا به درآمد برسید. (شاید هم دوست داشته باشید روی این بازی سرمایه گذاری کنید و زمین بخرید) یا این که آینده این شرکت بازی سازی چقدر خوب است پس بیایید با هم ببینیم که شرکا رسمی این بازی چه شرکت های هستند.

همین طوری که در ع بالا می بینید شرکت های بزرگی مانند اوپن سی ope sea که یکی از بزرگ ترین فروشگاه های توکن NFT است به چشم می خورد و همچنین شرکت بازی سازی سند با sa dbox که یک شرکت پیشرو در زمینه ساخت بازی های بلاک چینی است به چشم می خورد همچنین دیگر شرکا رسمی این بازی یکی از غول های بزرگ بازار ارزدیجیتال هستند.

سرمایه گذاران بازی League of Ki gdoms

بازی League of Ki gdoms سه میلیون دلار سرمایه اولیه برای گسترش متاورس جمع آوری می کند!

بازی League of Ki gdoms مفتخر است که یک دوره فروش توکن  ۳ میلیون دلاری را به رهبری شرکت سرمایه گذاری (VC) Hashed اعلام می‌کند.

 روندی که قرار بود تنها با پذیرش توکن بازی League of Ki gdoms به گسترش امتیاز بازی‌ League of Ki gdoms دامن برند،شرکت های A d eesse Ho owi z (a16z C yp o)، Bi a ce Labs، Sequoia Capi al I dia، BlockTowe Capi al، به آن پیوستند. و سرمایه گذاران استراتژیک مانند Sky Visio Capi al، Yield Guild Games (YGG) و سازنده ایستم بلاک چین، DeSp ead هم آن هارا همراهی کردند.

به غیر از سرمایه گذاران مذکور، ما همچنین می خواهیم از بسیاری از دوستان خوب خود که در طول سفر تا به امروز و از امروز به بعد مارا حمایت کرده اند، از جمله Amy of Ligh speed VP، Gabby of YGG، Coi 98، Aleks Jiho از Sky Mavis، Sebas ie تشکر کنیم. The Sa dbox Games، Ji

  Edwa d از Hashed، Ki از GuildFi، Na ha از UNOPND، Da iel از NFTBa k.io، Yoha از The Sa dbox Games Ko ea و بسیاری دیگر.

این بودجه برای ایجاد زیرساخت‌های اساسی برای مدیریت مالکیت بازیکن و بهبود اقتصاد بازی League of Ki gdoms برای ب درآمد در جهان لیگ پادشاهی‌ها استفاده می‌شود و در عین حال رشد جامعه جهانی مارا با بیش از ۲۰۰۰۰۰ گیمر فعال را سرعت می‌بخشد.

شرکای ما بهترین تجربه چندوجهی را به ارمغان می آورند، اما فقط این نیست و شامل  DeFi، بازی، تبادلات، انجمن و قانونی که ترکیبی عالی برای لیگ آو پادشاهی های آرنا فراهم می کند می شود. 

اکنون با تیم قدرتمندی از شرکا که اعتماد و منابع خود را در اختیار ما قرار داده اند، ما کاملاً آماده هستیم تا به سمت تلاش خود برای ساختن یک متاورس بازی وب ۳ در اطراف لیگ پادشاهی ها حرکت کنیم که در آن گیمرها و جوامع بتوانند مالکیت داشته باشند و پیشرفت کنند.

مشارکت های برجسته در سرمایه گذاری

HASHED

O boa di g Hashed، یکی از معتبرترین و تاثیرگذارترین سرمایه گذاران در فضای وب ۳، ارزش فوق العاده ای به لیگ آف کینگدام آرنا می بخشد. Hashed یکی از معتقدان و سرمایه گذاران پیشگام بازی های بلاک چین مانند Axie I fi i y، The Sa dBox و بسیاری دیگر است.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاری جدید Hashed در NFT و Me ave se از طریق استودیوی استارت‌آپ خود، UNOPND، یک تکیه گاه محکم برای بازی League of Ki gdoms خواهد بود، زیرا ما تلاش می‌کنیم تا متاورس بازی غیرمتمرکز را ایجاد کنیم که از طریق تجربه‌های سرگرم‌کننده و اقتصاد بازی برای ب درآمد، جوامع و NFT ها را شامل می‌شود. 

آندرسن هوروویتز

A d eesse Ho owi z (a16z) از کارآفرینان جسوری حمایت می‌کند که سریع حرکت می‌کنند، بزرگ فکر می‌کنند و متعهد به ساختن امتیازات بزرگ بعدی در فناوری هستند. این شرکت که توسط مارک اندرسن و بن هوروویتز تأسیس شده است، برای کارآفرینان دسترسی به تخصص و بینش در زمینه نوآوری، استعدادهای اجرایی و فنی، هوش بازار، توسعه ب و کار و بازاریابی و برندسازی را فراهم می کند.

a16z C yp o بیش از ۳ میلیارد دلار در سه صندوق تحت مدیریت دارد که در شرکت‌های web3 و پروتکل‌ها از پروژه‌های اولیه تا شبکه‌های کاملاً توسعه‌یافته سرمایه‌گذاری می‌کند. تیم رمزنگاری بومی آن به بنیان‌گذاران و پروژه‌ها کمک می‌کند تا پیچیدگی‌های web3 را در طیف وسیعی از تخصص‌ها، از جمله سیاست‌گذاری، امور نظارتی، استخدام، و بازاریابی دنبال کنند.

بایننس

بایننس کارآفرینان، استارتاپ‌ها و جوامع قابل دوام در بلاک چین را شناسایی، سرمایه‌گذاری و توانمند می‌کند و به پروژه‌های صنعتی که به رشد ایستم بلاک‌چین بزرگ‌تر کمک می‌کنند، کمک مالی می‌کند. بایننس متعهد به حمایت از تیم‌هایی با اجرای سریع است که تأثیر مثبتی بر فضای رمزنگاری دارند.

Bi a ce Labs بازی League of Ki gdoms را به ارمغان می‌آورد، مجموعه‌ای از زیرساخت‌ها و پشتیبانی‌های ارزشمند برای گسترش چشم‌انداز غیرمتمرکز بازی.

BlockTowe Capi al

BlockTowe Capi al یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری دارایی دیجیتال در جهان است. این صندوق مستقر در ایالات متحده از شبکه گسترده خود در سراسر حوزه‌های عمومی اعم از مالی سنتی گرفته تا DeFi و NFT استفاده خواهد کرد تا لیگ آو پادشاهی‌های آرنا، مشاوره قوی و بینش‌های غنی در مورد بازار سرمایه و دارایی دیجیتال ارائه دهد.

سکویا پایتخت هند

Sequoia به بنیان‌گذاران جسور کمک می‌کند تا شرکت‌های افسانه‌ای، از ایده‌ها گرفته تا IPO و فراتر از آن، بسازند. Sequoia Capi al I dia در جنوب شرقی آسیا و هند فعالیت می کند و به طور فعال با بنیانگذاران طیف گسترده ای از شرکت ها، از جمله BYJUs، Ca ousell، D uva، Gojek، OYO Rooms، Tokopedia، T uecalle ، Zili go، Zoma o و غیره همکاری می کند.

مشارکت با Sequoia و تبدیل شدن به بخشی از جامعه پیشرو از بنیان‌گذاران و شرکت‌ها، و همچنین دسترسی به دانش قبیله‌ای ۴۹ ساله آن‌ها، گسترش بازی League of Ki gdoms را به بازاری با سریع‌ترین رشد در  جهان و ایجاد تفاوت‌های معنادار بسیار افزایش می‌دهد.

Sky Visio Capi al

Sky Visio Capi al یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر است که با مأموریت ترویج فناوری غیرمتمرکز نوآورانه تأسیس شده است. تیم SVC سرمایه‌گذار مرحله اولیه و مشاور استراتژیک بازی League of Ki gdoms است زیرا هدف ما ایجاد انقلابی در مدل‌های بازی P2E است. ما مشتاقانه منتظر همکاری با SVC هستیم زیرا آنها مشاوره حقوقی قوی و مشارکت استراتژیک برای تسریع پروژه LOKA به ما ارائه کرده اند.

Yield Guild Games

Yield Guild Games (YGG) یک انجمن بازی غیرمتمرکز پیشگام است که برای بازی‌های بازی برای ب درآمد و شریک استراتژیک بازی League of Ki gdoms است. YGG با داشتن قطعه زمین در انجمن خود، به عنوان یک شبکه بورسیه فعال با یک YGGLOK subDAO خاص، یک DAO اختصاصی برای بازیکنان LOK که دارایی های بازی LOK YGG را در اختیار دارد، عمل می کند.

YGG همچنان فعالانه در بازی League of Ki gdoms، هدایت کاربران جدید، تبادل بازخوردهای ارزشمند و همکاری در ابتکارات هیجان انگیز آینده به عنوان یک شریک و ذینفع کلیدی، درگیر خواهد بود.

DeSp ead 

DeSp ead یک شتاب دهنده پیشرو در ایستم بلاک چین برای بازار کره جنوبی است که تخمین زده می شود سومین بازار بزرگ ارزهای دیجیتال و چهارمین بازار در زمینه بازی باشد. با تخصص عمیق و یک شبکه قوی در بازار، DeSp ead منابع ارزشمندی را در سراسر طیف راهبردی که به بازار عرضه می شود در اختیار بازی League of Ki gdoms قرار می دهد.

قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

از جایی که رها کردیم ادامه دهیم!!

در سال ۲۰۲۰، ما بازی League of Ki gdoms را به عنوان اولین بازی استراتژی بلاک چین MMO در جهان راه اندازی کردیم. تعهد تزلزل ناپذیر ما ساختن بازی‌های بلاک چین «شامل تمام اشکال» است که «اول» برای همه جذاب باشد. سپس، ما به خود قول دادیم که در صورت رسیدن به پذیرش انبوه بازی، توکن‌های مبتنی بر بلاک چین را بپذیریم. در چنین دوران نوپایی که C yp o Ki ies تنها سابقه بود، شبیه یک رویا بود.

ایجاد تعادل در یک بازی استراتژی MMO سخت با ویژگی های NFT یک کار بسیار دشوار است، زمستان کریپتو و کووید ۱۹ به شدت به ما ضربه زدند. در حالی که ما به BUIDLING ادامه می‌دادیم، بسیاری از دوستان خوبمان مانند Axie I fi i y و The Sa dBox نیز در زمستان ادامه دادند.

با آمدن بهار، انقلاب Play- o-Ea شروع شد. در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، کاربران فعال روزانه بازی League of Ki gdoms 10 برابر از ۵K به ۵۰K افزایش یافت. ده ها هزار نفر برای تفریح ​​آمدند و برای ب درآمد ماندند. افزایش گیمرهای باسواد رمزنگاری و شتاب رشد ما را متقاعد کرد که زمان آن فرا رسیده است تا جایی را که رها کرده بودیم ادامه دهیم.

با این دور مالی، بازی League of Ki gdoms به یک متاورس بازی تبدیل می‌شود که تجربه‌های سرگرم‌کننده بازی، از جمله راه‌اندازی عرصه PvP، گسترش P2E از طریق اقتصاد D ago x $SOD، پلتفرم‌های تجاری (مثلاً بازار NFT)، ابزارهای GameFi را ارائه می‌دهد. (مثلاً پورتال S aki g، داشبورد GameFi)، زیرساخت های حاکمیتی (یعنی آگورا حاکمیت)، جوایز رمزی برای مسابقات درون بازی مانند CvC، ویژگی های رسانه های اجتماعی، ابزارهای ورزش های الکترونیکی، دارایی های قابل همکاری، و بسیاری به روز رسانی های هیجان انگیز دیگر که باعث غنی سازی تجربه بازیکنان در داخل و خارج از لیگ پادشاهی ها.

برای دستیابی به این ماموریت، بازی League of Ki gdoms به دنبال ایجاد یک شبکه قوی از اصناف و جوامع در سطح جهانی است تا گروه‌های متنوعی از بازیکنان را جذب کند و در عین تجربه بازی جذاب، دارایی‌های جذاب درون بازی، کمپین‌های هیجان‌انگیز و موارد دیگر را به آنها ارائه دهد تا پایداری و رشد پلتفرم را تضمین کند.

جامعه پادشاه است!

امروزه به طور فزاینده ای تولید بازی کمتر تحت نظر استودیوهای بازی سازی و بیشتر در خارج از آنها انجام می شود. امروزه جذاب ترین طرح ها در GameFi متعلق به جوامع است و توسط افراد ساخته شده است.

در نسل بعدی بازی‌ها، ما تصور می‌کنیم که این روند فقط تسریع خواهد شد. هر چه بازی ها اقتدار و ارزش بیشتری را به جوامع بازگردانند، بازی ها موفق تر خواهند بود.

با در نظر گرفتن این چشم انداز، ما به طور قابل توجهی سرمایه گذاری خود را در جامعه افزایش می دهیم، که شامل ابتکارات جامعه محور مانند Play- o-Ea Guilds است.

از ۲۰۰۰۰۰ گیمر جهانی و مشارکت‌کنندگان فعال در کانال‌های انجمن ما تشکر فراوان داریم. بدون حمایت های مستمر شما، این امر ممکن نبود.

*توکن LOKA از طریق همکاری با بنیاد TPA Me ave se در دسترس است.

منبع : برگ پرداخت

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *